söndag 3 juni 2012

Uppvärmning

I går hjälpte jag min äldsta syster yster med att ha hennes affär öppen, då hon själv var på scrapträff. Det är jätte skoj att stå där och jag uppskattar att jag får göra det. Det var mycket folk i farten igår och det är bra.

Sedan var det bara hem en snabb sväng innan vi skulle mötas uppe i byn för lite party. Vi var laddade och kvällen blev trevlig, men jag tror kvällen varit ännu bättre om det inte varit så jädrans kallt. Det var faktiskt rätt mycke folk också trots kylan. Blev lite uppvärmning inför SRF o va utomhus ;)

I em har tjejerna match sedan kommer de till mig alla illbattingarna. Som jag saknat dem, då blir de high life igen.

Långemåla damlag har match i dag önskar dem lycka till och nu tar ni dem brudar. Ni ska göra mos utav dem :)

Nä, men om man kanske skulle ta o äta ngt, fast det är ju inte så skoj o äta ensam. Men men är man hungrig så.........

Haát

0 kommentarer: