tisdag 5 juni 2012

Första lönen

Nu är det nära snart drar vi ned till Sölvesborg ;)

Är mega trött kan knappt hålla ögonen öppna.

Var på systemet efter jobbet. Ingen bra ide med 2 trötta barn. Alfred klättrade överallt och Nizze var sur ville inte sitta i vagnen. Höll på att ta flaskorna o slänga dem i backen. Men jag tror vi fick med allt som vi skulle ha hem. De runt om skrattade åt dem iaf så de var nog inte så jobbiga trots allt.
I dag kom jag fram till vad jag ska köpa för min allra första riktiga lön. Nämligen en ny säng. En dubbelsäng. I natt har Alfred legat inne hos mig som så många nätter förr. Men aldrig har jag känt mig så mör. Har vaknat flera gånger inatt utav att armarna sovit. Har legat på sidan med armen under huvudet,men så långt ut på kanten att armen legat på trä ramen.
Så det kommer bli bästa investeringen ever.

Nope lite mera kaffe o lite mer tv innan ögonen far igen

Natti natt

0 kommentarer: