måndag 11 juni 2012

Sweden rock festival

Vilken helg vi har haft. Så jävla roligt. Hur mycket skratt som helst.

Uppdaterar bara min helg i kort.
Mycket lyckad kunde inte varit bättre började mycket bra men slutade ännu bättre.Många kramar blev det vilket jag uppskattat. 

Ledsen eller glad
Milf
sperma
du,du,du det kommer in ngn i tältet

Syrran hade inga pengar att köpa ngt till mig för,så jag bjöd mig själv på mat med hennes anställnings nummer i mässen moaahahahaha. Gutt var det också fläskfile med stekt potatis o stekta grönsaker.

Ett födelsedagskort väntade i brevlådan från M när jag kom hem från jobbet, det tackar vi för. Somliga får ju rosor ;)

Lite trött och sliten efter helgens bravader är man allt.

I morgon är en ny dag kanske den blir ännu bättre än den förra.

Nu ska här pimplas kaffe

0 kommentarer: