måndag 4 juni 2012

Tidnings kändis

I går kväll kom mina älskade små illbattingar dock inte alla den äldsta ville väl inte.
Den glädjen och lyckan man känner inombords när de kommer går inte att beskriva. Livet känns komplett helt enkelt.

När det var dags att gå upp idag ville de inte, och jag förstår dem. Halv 6 är inget roligt o behöva gå upp. Men det gick bra vi hann i tid och de satte sig under filten med fröken och mös.

När jag skulle hämta hem mina små killar stod Nizze och borstade med en sopkvast. Han slängde den all världens fart och ropade DÄÄR ÄR MIN MAMMA sådan kärlek som man känner då vilken glädje. Han kom springande emot mig och slängde sig om halsen på mig <3<3<3<3<3
Den andra busen blir också glad, men vill helst stanna kvar på dagis och leka. Det känns jättebra,för då vet man ju att han trivs och har det bra. Ja, klart gör det de båda två.

Otroligt skönt att bara komma hem,laga mat o inte behöva jaga iväg någonstans. Örjan åkte nämligen med tjejerna till stallet. Maja,Alfred,Nilz och jag tog en cykeltur under tiden.

För ca tre veckor sedan hade jag hem besök utav Nyheterna. De ville göra repotage om mig och mitt liv som ensamstående 6barnsmorsa. För mig låter inte mitt liv speciellt intressant eller innehållsrikt. Men nu när man förstår att andra tycker det och man kan läsa en liten del om mitt liv i dagstidningen, kanske mitt live inte är så tokigt ändå.

På torsdag bär det av mot SRF !!!!

Nu blir det kaffe och tv innan jag somnar

0 kommentarer: